ABRAPEE

É com grande satisfação que a ABRAPEE – Associação Brasileira de Psicologia Escolar e Educacional e a ISPA – International School Psychology Association apresentam o Livro de Trabalhos Completos e o Livro de Resumos das atividades científicas apresentadas durante o XII Congresso Nacional de Psicologia Escolar e Educacional & a 37th Annual Conference of the International School Psychology Association realizado na cidade de São Paulo, na Universidade Presbiteriana Mackenzie, de 24 a 27 de junho de 2015.

A temática desta edição, Escolas para todos: políticas públicas e práticas dos psicólogos, visa destacar o trabalho que vem sendo realizado tanto pela ABRAPEE como pela ISPA na luta pela inserção dos psicólogos nas proposições e acompanhamento das Políticas Públicas de Educação em uma perspectiva da educação de qualidade para todos e no desenvolvimento científico que se faz presente nesta área de conhecimento da Psicologia.

Parabéns aos psicólogos escolares e educacionais!

Para acessar o Livro de Trabalhos Completos clique aqui.

Para acessar o Livro de Resumos clique aqui.

ISSN: 1981-2566

 

The Brazilian Association of School and Educational Psychology – ABRAPEE and the  International School Psychology Association –ISPA have the great pleasure to introduce participants to the  BOOK OF FULL PAPERS, and the BOOK OF ABSTRACTS,   of the XII National Congress of School and Educational Psychology & the 37th Annual Conference of the International School Psychology Association, in São Paulo, at Mackenzie Presbyterian University from 24 to 27 June 2015.

The theme of this edition, “Schools for All: public policies and practices of psychologists”, aims at highlighting the work which has been developed by both ABRAPEE and ISPA in the struggle for insertion of psychologists in proposals and monitoring of Public Education Policies from a perspective of education with quality to everyone as well as the scientific development which is present in this area of Psychology.

Congratulations for the school and educational psychologists!

BOOK OF FULL PAPERS click here.

BOOK OF ABSTRACTS click here.

ISSN: 1981-2566